Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Ρόουζ: «Δε με νοιάζει το σύστημα που θα παίζουμε, εγώ θέλω να μείνω και να νικάω»

Ρόουζ
Την επιθυμία του να παραμείνει στο ρόστερ των Νιου Γιορκ Νικς και τη νέα σεζόν επανέλαβε ο πόιντ γκαρντ της ομάδας του «μεγάλου μήλου», Ντέρικ Ρόουζ.
«Θα ήθελα πολύ να μείνω εδώ. Αγαπώ τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό επιτελείο, τη διοίκηση. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα συμμετέχω στη free agency, οπότε θέλω να εκμεταλλευτώ ό,τι προκύψει και να δω πώς λειτουργεί το σύστημα της free agency», ανέφερε αρχικά μιλώντας στο «Undefeated» ο πλέι μέικερ των Νεοϋορκέζων και συνέχισε:
«Δε με νοιάζει το σύστημα που θα χρησιμοποιούμε. Θέλω εγώ να νιώθω καλά με τον εαυτό μου, πνευματικά και συναισθηματικά. Όταν ισχύουν αυτά, νιώθω ότι παίζω μπάσκετ στο υψηλότερο επίπεδο. Θέλω να νικάω», τόνισε ο 28χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.