Είδατε τι πόσταρε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο instagram για τον αποψινό ημιτελικό του κυπέλλου με αντίπαλο το "τριφύλλι";
Η ασπρόμαυρη ΠΑΕ κάλεσε τον κόσμο να βοηθήσει την ομάδα για την ανατροπή και να την προστατέψει από τυχόν εξωαγωνιστικούς κινδύνους.
«Σήμερα βοηθάμε, στηρίζουμε και ταυτόχρονα προστατεύουμε την ομάδα μας #PAOK #PAOKfans #NeverGiveUp#OneTeam #OneFamily», ήταν το μήνυμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.