Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Μήνυμα με νόημα από ΠΑΟΚ για το παιχνίδι με Παναθηναϊκό (ΦΩΤΟ)

Μήνυμα με νόημα από ΠΑΟΚ για το παιχνίδι με Παναθηναϊκό (ΦΩΤΟ)
Είδατε τι πόσταρε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο instagram για τον αποψινό ημιτελικό του κυπέλλου με αντίπαλο το "τριφύλλι";

Η ασπρόμαυρη ΠΑΕ κάλεσε τον κόσμο να βοηθήσει την ομάδα για την ανατροπή και να την προστατέψει από τυχόν εξωαγωνιστικούς κινδύνους.
«Σήμερα βοηθάμε, στηρίζουμε και ταυτόχρονα προστατεύουμε την ομάδα μας #PAOK #PAOKfans #NeverGiveUp#OneTeam #OneFamily», ήταν το μήνυμα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.