Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Μετά τον Πήγασο, ο Ιβάν Σαββίδης πάει να “σκουπίσει” και τον ΔΟΛ


Το όνομα του Ιβάν Σαββίδη έγινε… talk of the town τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή την εξαγορά του ΟΛΘ, το “κλείδωμα” της εξαγοράς του Πήγασου, που τον καθιστά μέτοχο πλειοψηφίας στο Mega, και φυσικά τη σημερινή θυελλώδη αντιπαράθεση στη Βουλή.
Η… φασαρία γύρω από τον Ιβάν Σαββίδη ωστόσο φαίνεται ότι έχει πρόσθετη ουρά, στη σκιά της επέλασής του στον χώρο των ΜΜΕ, που τον καθιστά τον νέο “βαρόνο των Media”, εκπαραθυρόντας παραδοσιακούς εκδότες και νέα… ψάρια.
Σύμφωνα με πληροφορίες των “Υστερόγραφων”, ο Ιβάν Σαββίδης, μετά την απόκτηση του Πήγασου, είναι αποφασισμένος να “σκουπίσει” και τον ΔΟΛ, επικρατώντας των άλλων διεκδικητών στην επικείμενη δημοπρασία για το Συγκρότημα Λαμπράκη.
Ο ομογενής μεγαλοεπιχειρηματίας άλλωστε έδειξε… τα δόνια του από τον διαγωνισμό του περσινού καλοκαιριού για τις τηλεοπτικές άδειες, όταν δεν δίστασε να φτάσει σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα το οικονομικό τίμημα που προσέφερε για μια τηλεοπτική άδεια, αναγκάζοντας τους υπόλοιπους να τον ακολουθήσουν και, σχεδόν να… χρεοκοπήσουν.
Στη δεδομένη συγκυρία, και με τον αέρα του νικητή που έχει από τις διαδοχικές επιχειρηματικές νίκες του, εκτιμάται ότι θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να χάσει ο Ιβάν Σαββίδης τον ΔΟΛ. Και, από τη στιγμή που οι σχετικές πληροφορίες επιβεβαιωθούν, θα είναι ο άνθρωπος που θα δρομολογήσει τη συνένωση των δυο μεγαλύτερων και ιστορικότερων εκδοτικών συγκροτημάτων της χώρας, καθιστώντας τα βιώσιμα.
Σε συνδυασμό μάλιστα με τον έλεγχο του Mega, είναι προφανές ότι ο Ιβάν Σαββίδης αποκτά κυρίαρχη θέση στον χώρο των ΜΜΕ, που επηρεάζει καθοριστικά τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.