Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του...

Ανεπανάληπτη αυτοκτονία του Ολυμπιακού - Έφυγε νικήτρια η Εφές (71-73) και στην Πόλη... μακελειό
Ο Ολυμπιακός "αυτοκτόνησε" στο ΣΕΦ, καθώς ηττήθηκε από την Εφές με 71-73, απώλεσε το πλεονέκτημα έδρας και πλέον οι παίκτες του πάνε ως... καμικάζι στην Πόλη για να σπάσουν έδρα.

Οι Ερυθρόλευκοι ήλεγχαν το παιχνίδι στην μεγαλύτερη διάρκεια, είχαν σε τρομερή ημέρα τους Σπανούλη και Πρίντεζη και παρότι βρέθηκαν μπροστά με +7 (65-58) 5' πριν το τέλος, έχασαν από την Εφές και παράλληλα το πλεονέκτημα της έδρας.



Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/392275/anepanalipti-aytoktonia-toy-olympiakoy-efyge-nikitria-i-efes-71-73-kai-stin-poli-makeleio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.