Στο πλευρό του Ολυμπιακού βρίσκονται ήδη οι αδελφοί Αγγελόπουλοι που για ακόμα μία φορά ταξίδεψαν για να παρακολουθήσουν από κοντά την ομάδα τους.
Αποστολή του Νίκου Βαρλά/ info@eurohoops.net
Οι πρόεδροι της ΚΑΕ ταξίδεψαν αυθημερόν στην Πόλη συνοδευόμενοι από την αντιπρόεδρο, Γιώργο Σκινδήλια και από το μεσημέρι βρίσκονται στο ξενοδοχείο του Ολυμπιακού όπου γευμάτισαν λίγες ώρες πριν το τζάμπολ του τρίτου αγώνα στο “Αμπντί Ιπεκτσί”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.