Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Κρίσιμο ραντεβού ΔΝΤ - Βερολίνου για το χρέος

Κρίσιμο ραντεβού ΔΝΤ - Βερολίνου για το χρέος - Media

Στον δεύτερο χειρότερο συνδυασμό –μετά το ενδεχόμενο μη συμφωνίας– καταλήγουν, όπως όλα δείχνουν, οι διαπραγματεύσεις για τη δεύτερη αξιολόγηση: Το ΔΝΤ επικράτησε στο θέμα των μέτρων, εξασφαλίζοντας το 2% του ΑΕΠ για το 2019 και το 2020, αλλά όχι και στο θέμα του χρέους. Εκεί η Γερμανία φαίνεται πως επιβάλλει τελικά τους δικούς της περιορισμούς, για μια λύση χωρίς «αριθμούς», καθώς και με απαιτήσεις από την Ελλάδα για υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα, πιθανότατα για μια πενταετία, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής.
Το θέμα του χρέους και των πρωτογενών πλεονασμάτων αναμένεται να κυριαρχήσουν την ερχόμενη εβδομάδα στο περιθώριο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον, στις 21-23 Απριλίου. Από ελληνικής πλευράς, στην αμερικανική πρωτεύουσα αναμένεται να μεταβούν ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο αναπληρωτής υπουργός Γιώργος Χουλιαράκης και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Φραγκίσκος Κουτεντάκης, καθώς και ο γενικός διευθυντής του ΟΔΔΗΧ Στέλιος Παπαδόπουλος. Ωστόσο, οι πρωταγωνιστές της παρασκηνιακής διαπραγμάτευσης θα είναι άλλοι, κυρίως η επικεφαλής του Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ και ο Γερμανός υπουργός Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Η κ. Λαγκάρντ ζήτησε, σε δηλώσεις της τη Μ. Τετάρτη, στις Βρυξέλλες, συγκεκριμένα μέτρα για την ελάφρυνση του χρέους, προκειμένου να αποφασίσει το Ταμείο τη συμμετοχή του. Φρόντισε, όμως, να προσθέσει ότι το «εύρος» των μέτρων μπορεί να καθοριστεί το 2018, αφήνοντας έτσι σαφή περιθώρια ευελιξίας στο Eurogroup, το οποίο αναμένεται να πάρει τις σχετικές αποφάσεις, πιθανότατα στις 22 Μαΐου.

Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/216687/krisimo-rantevoy-dnt-verolinoy-gia-hreos

Πηγή: Kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.