Μονόδρομο χαρακτηρίζει την πολιτική αλλαγή η βουλευτής της ΝΔ και τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης Ντόρα Μπακογιάννη σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Κεφάλαιο».
Υποστηρίζει ότι «το τέταρτο μνημόνιο είναι ήδη εδώ αλλά χωρίς λεφτά» και προσθέτει ότι το κόστος της τρίμηνης καθυστέρησης στο κλείσιμο της αξιολόγησης «όπως παρουσιάστηκε στο συνέδριο του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή, είναι με τους μετριοπαθέστερους υπολογισμούς πάνω από 2,5 δισ. Θυμίζω ότι το κόστος για τις συντάξεις είναι 1,2 δισ.».
Η Ντόρα Μπακογιάννη τονίζει ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ενδιαφέρεται μόνο για την αναδιανομή της φτώχειας και σημειώνει ότι «χρειάζεται αλλαγή της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας για να μπορέσει η χώρα να βγει από το φαύλο κύκλο της ύφεσης. Όλες οι χώρες της Ευρώπης είναι σε ανάπτυξη και εμείς στωικά και αριστερά επιμένουμε στην ύφεση».
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/04/bakogianni-to-tetarto-mnimonio-ine-idi-edo/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.