Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Λάμπρος Χούτος: Η τελευταία του φωτογραφία από τον Άγιο Δομίνικο και το ταξίδι της επιστροφής


Επιστρέφει από τον Άγιο Δομίνικο ο Λάμπρος Χούτος, μετά την αποχώρησή του από το "Survivor".
Ο πρώην ποδοσφαιριστής ανέβασε στο λογαριασμό του στο instagram την τελευταία του φωτογραφία από το εξωτικό νησί, στην οποία τον βλέπουμε να ποζάρει χαμογελαστός, απολαμβάνοντας ένα δροσιστικό ποτό.
Στη συνέχεια, δε, ανέβασε και μία φωτογραφία του από το αεροπλάνο, ευχαριστώντας το "Survivor" για την εμπειρία και χαρακτηρίζοντάς το "Το πιο γλυκό ταξίδι επιστροφής ever".



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.