Σε μια δήλωση που ισοδυναμεί με… βόμβα μεγατόνων προέβη ο ΛεΜπρόν Τζέιμς, αμέσως μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα με τους Φιλαδέλφεια 76ερς.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο «βασιλιάς» ξεκαθάρισε πως εάν καταφέρει να κάνει φέτος το back-to-back με τη φανέλα των Κλίβελαντ Καβαλίερς, τότε θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση!
«Αντιμετωπίζουμε δυσκολίες τον τελευταίο καιρό αλλά έχω πίστη στην ομάδα. Στα πλέι-οφ θα βρούμε μπροστά μας ικανούς αντιπάλους, αλλά προσωπικά τίποτα δε με φοβίζει», ανέφερε αρχικά ο 32χρονος superstar και συνέχισε:
«Το δαχτυλίδι θα καταλήξει και φέτος στο Οχάιο. Και αν το καταφέρω ξανά, τότε δεν έχω λόγο να συνεχίσω να αγωνίζομαι. Αν πάρουμε τον τίτλο θα σταματήσω», αποκάλυψε ο ΛεΜπρόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.