Ο Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή την κόντρα μεταξύ Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκου Μητσοτάκη για την τροπολογία που διαγράφει πρόστιμα εξαπέλυσε βαριά πυρά κατά της κυβέρνησης.
«Η Βουλή έπρεπε να κρίνει το θέμα με διαφάνεια, όχι κάτω από το τραπέζι», υποστήριξε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Έγινε χαμός στη Βουλή γιατί έπρεπε να γίνει προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο πρωθυπουργός είναι διεφθαρμένος» σημείωσε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, μιλώντας στον Flash 96 ενώ αναφορικά με την Εξεταστική για την Υγεία, ο Α. Γεωργιάδης είπε: «Θα τους κάνω ρεζίλι των σκυλιών».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.