Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Τον Αύγουστο σε πλήρη εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Τον Αύγουστο σε πλήρη εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Τον Αύγουστο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, αναφέρεται σε απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ, η οποία και αναρτήθηκε στη «Διαύγεια».

Συγκεκριμένα, η περίοδος των εργασιών εγκατάστασης-λειτουργίας του, παρατείνεται συνολικά κατά τέσσερις μήνες καθώς το έργο χωρίζεται σε δύο «υπο-φάσεις»: Η πρώτη φάση αφορά στα συστήματα έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η δεύτερη τις υπολειπόμενες εργασίες, τη διασύνδεση με την τηλεματική καθώς και τις εκκρεμότητες με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.