Τον Αύγουστο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, αναφέρεται σε απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ, η οποία και αναρτήθηκε στη «Διαύγεια».
Συγκεκριμένα, η περίοδος των εργασιών εγκατάστασης-λειτουργίας του, παρατείνεται συνολικά κατά τέσσερις μήνες καθώς το έργο χωρίζεται σε δύο «υπο-φάσεις»: Η πρώτη φάση αφορά στα συστήματα έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η δεύτερη τις υπολειπόμενες εργασίες, τη διασύνδεση με την τηλεματική καθώς και τις εκκρεμότητες με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.