Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Απίστευτος Τόμας: Δεν θα χάσει παιχνίδι των Σέλτικς!

Παρά το οικογενειακό δράμα που περνάει –«χάνοντας» την αδερφή του- ο Αζάια Τόμας δεν πρόκειται να χάσει κανένα παιχνίδι των Σέλτικς στη σειρά των playoffs με τους Μπουλς!

Απίστευτος Τόμας: Δεν θα χάσει παιχνίδι των Σέλτικς!

Πολύ μεγάλη πνευματική δύναμη από τον Αζάια Τόμας! 

Ο βραχύσωμος γκαρντ «έχασε» πρόσφατα σε τροχαίο δυστύχημα την αδερφή του, ωστόσο αναμένεται να αγωνιστεί κανονικά στη σειρά των Σέλτικς με τους Μπουλς, όπως ενημέρωσε ο Μπραντ Στίβενς. 

Ο προπονητής της ομάδας από τη Βοστώνη δήλωσε πως ο 28χρονος γκαρντ θα παίξει στον αγώνα της Τρίτης (18/4) με τους «ταύρους», μία ημέρα μετά θα δώσει το «παρών» στην κηδεία της Τσάινα και την Παρασκευή (21/4) θα βρίσκεται στο γήπεδο για το τρίτο παιχνίδι της σειράς.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/apisteutos-tomas-den-tha-xasei-paixnidi-twn-seltiks/3350104

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.