Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Καντέρ: «Οι Θάντερ είναι το σπίτι μου»

Κάντερ

Τέλος στα σενάρια αποχώρησης του από τους Θάντερ το ερχόμενο καλοκαίρι επιχείρησε να βάλει με νέες του δηλώσεις ο Ενές Καντέρ.
Ο Τούρκος σέντερ χαρακτήρισε «σπίτι του» την Οκλαχόμα Σίτι, ωστόσο ξεκαθάρισε πως το μέλλον του δε βρίσκεται αποκλειστικά στα δικά του χέρια.
«Δεν είναι στο χέρι μου, ωστόσο εγώ νιώθω ότι είμαι στο σπίτι μου. Βλέπω το σύλλογο σαν την οικογένεια μου», ανέφερε ερωτηθείς για το αν θα παραμείνει κάτοικος Chesapeake Arena.
Ο Καντέρ έχει δύο χρόνια ακόμη συμβόλαιο με τους Θάντερ, το οποίο προβλέπει αποδοχές 17,8 εκατομμύρια δολάρια για τη σεζόν 2017-18 και 18,6 για την αγωνιστική περίοδο 2018-19. Σημειώνεται ότι για τον τελευταίο χρόνο της συμφωνίας υπάρχει οψιόν από την πλευρά του πρώην άσου των Τζαζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.