Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Απομόνωση για την Ίντερ!

Απομόνωση για την Ίντερ!

Την μέθοδο που χρησιμοποίησε και ο Αντρέα Στραματσόνι στον Παναθηναϊκό επέλεξαν και στην Ίντερ, ώστε να βγουν από το τέλμα των τελευταίων άσχημων αποτελεσμάτων.

Την απόφαση της να μην κάνει αποδεκτή την παραίτηση του Στέφανο Πιόλι και τον στηρίξει έμπρακτα αποφάσισε η διοίκηση της Ίντερ λίγο μετά την νέα ήττα από την Φιορεντίνα (5-4) που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την ευρωπαϊκή έξοδο.
Με επίσημη ανακοίνωση της, η διοίκηση των νερατζούρι αποφάσισε ότι η ομάδα θα κλειδαμπαρωθεί στο προπονητικό κέντρο του Απιάμο Τζεντίλε (το περίφημο ritiro) ώστε να πάει απόλυτα συγκεντρωμένη στο επόμενο παιχνίδι με την Νάπολι, ενώ τόνισε ότι στηρίζει απόλυτα τόσο το Στέφανο Πιόλι όσο και τους συνεργάτες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.