Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Δώρον άδωρον για τους μαθητές το πέμπτο μάθημα… στο παρά πέντε

Ξανανοίγουν οι αιτήσεις για συμμετοχή στις Πανελλαδικές, μόνο για τους υποψήφιους που επιθυμούν να δηλώσουν πέμπτο μάθημα. Δύο μήνες πριν από τις Πανελλαδικές και υπό το βάρος της κοινωνικής πίεσης, το υπουργείο ετοιμάζει την επόμενη εβδομάδα εγκύκλιο βάσει της οποίας οι μαθητές με υπεύθυνη δήλωσή τους θα επιλέξουν επιπλέον μάθημα για να έχουν πρόσβαση σε επιπλέον σχολές.

Οι γονείς βέβαια απαντάνε ότι πρόκειται για δώρον άδωρον, καθώς κανένας μαθητής δεν θα προλάβει να αντεπεξέλθει σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα εντός του περιορισμένου χρόνου που έχει μέχρι την έναρξη των Πανελλαδικών.
Η όλη φασαρία αφορά τη μείωση εισακτέων στην οποία προχώρησε ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου «κόβοντας» κατά 1.005 θέσεις τα τμήματα και τις σχολές των Πανεπιστημίων. Ειδικότερα, το «μαχαίρι» στις επιστήμες Υγείας και στην Ιατρική προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις από γονείς, με τη Συντονιστική Επιτροπή Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων Ελλάδας να ζητάει την άμεση απόσυρση της υπουργικής απόφασης. Μάλιστα δημιουργήθηκε και ιστοσελίδα όπου συγκεντρώνονται υπογραφές εναντίον της μείωσης των εισακτέων.
Χθες σε τηλεοπτική του εμφάνιση ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής ενημέρωσε ότι το υπουργείο έχει πρόβλεψη για τους υποψήφιους που αναζητούν διέξοδο σε ένα επιπλέον επιστημονικό πεδίο μετά το ψαλίδι στους εισακτέους. Υπενθυμίζεται ότι από πέρσι που εγκαινιάστηκε το νέο εισαγωγικό σύστημα, οι υποψήφιοι εξετάζονται σε τέσσερα μαθήματα εφόσον επιθυμούν μία κατηγορία σχολών (Ανθρωπιστικές Σπουδές, Θετικές και Τεχνολογικές κ.λπ.). Με την επιλογή ενός πέμπτου μαθήματος, ανοίγουν κι ένα ακόμα συναφές πεδίο σχολών.

ΕΛΠΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ
eoikonomidi@e-typos.com
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.