Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Τζορτζ: «Εγώ έπρεπε να πάρω την τελευταία επίθεση»

Ο Πολ Τζορτζ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του που ο Σι Τζέι Μάιλς κι όχι ο ίδιος πήρε την τελευταία επίθεση στην ήττα των Πέισερς από τους Καβαλίερς (109-108).

Τζορτζ: «Εγώ έπρεπε να πάρω την τελευταία επίθεση»

Οι Πέισερς έχασαν χρυσή ευκαιρία για break στο Κλίβελαντ, με τον Σι Τζέι Μάιλς να αστοχεί στην εκπνοή και τους Καβαλίερς να κάνουν το 1-0 (109-108).

«Μίλησα στον Σι Τζέι γι’ αυτό. Σε τέτοιες καταστάσεις, εγώ πρέπει να παίρνω την τελευταία επίθεση. Το ζητούσα, αλλά ο Σι Τζέι το πήρε πάνω του. Εντάξει, έχω εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου-δεν είναι αυτό το θέμα-αλλά σε μια τέτοια κατάσταση εγώ έπρεπε να πάρω την επίθεση», δήλωσε ο ηγέτης των Πέισερς, Πολ Τζορτζ.

Πάντως ο Λεμπρόν Τζέιμς δήλωσε πως το πλάνο των «Καβς» στην τελευταία άμυνα ήταν να μείνει η μπάλα μακριά από τα χέρια του Τζορτζ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.