Συγκεντρώσεις στην πλατεία Κλαυθμώνος
Εικοσιτετράωρη γενική απεργία προκηρύσσει για την Πρωτομαγιά η ΓΣΕΕ απευθύνοντας κάλεσμα στη συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας στις 11 το πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος.Για την τροπολογία που μετατρέπει την πρωτομαγιάτικη απεργία σε υποχρεωτική αργία η ΓΣΕΕ σημειώνει ότι επιχειρείται να σβήσει από τη μνήμη των εργαζομένων η ταξικότητα αυτής της ημέρας.
«Οι εργαζόμενοι όμως, με τη δράση και τον αγώνα τους ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές και σε όσους τις εφαρμόζουν, θα υπενθυμίσουν για ακόμη μία φορά ότι η 1η Μάη είναι απεργία και όχι αργία, όπως χρόνια πριν οι πολιτικές δυνάμεις της Αριστεράς υποστήριζαν ίσως , γιατί δεν… κυβερνούσαν», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Κάλεσμα για συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Εργατικής Πρωτομαγιάς απευθύνει και η ΑΔΕΔΥ, τονίζοντας πως το φετινό μήνυμα είναι ότι οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλες θυσίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.