Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ καλούν σε συλλαλητήριο την Πρωτομαγιά

ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ καλούν σε συλλαλητήριο την Πρωτομαγιά

Συγκεντρώσεις στην πλατεία Κλαυθμώνος 

Εικοσιτετράωρη γενική απεργία προκηρύσσει για την Πρωτομαγιά η ΓΣΕΕ απευθύνοντας κάλεσμα στη συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Αθήνας στις 11 το πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Για την τροπολογία που μετατρέπει την πρωτομαγιάτικη απεργία σε υποχρεωτική αργία η ΓΣΕΕ σημειώνει ότι επιχειρείται να σβήσει από τη μνήμη των εργαζομένων η ταξικότητα αυτής της ημέρας.

«Οι εργαζόμενοι όμως, με τη δράση και τον αγώνα τους ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές και σε όσους τις εφαρμόζουν, θα υπενθυμίσουν για ακόμη μία φορά ότι η 1η Μάη είναι απεργία και όχι αργία, όπως χρόνια πριν οι πολιτικές δυνάμεις της Αριστεράς υποστήριζαν ίσως , γιατί δεν… κυβερνούσαν», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Κάλεσμα για συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Εργατικής Πρωτομαγιάς απευθύνει και η ΑΔΕΔΥ, τονίζοντας πως το φετινό μήνυμα είναι ότι οι εργαζόμενοι δεν αντέχουν άλλες θυσίες. 

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/674601/ΓΣΕΕκαιΑΔΕΔΥκαλούνσεσυλλαλητήριοτηνΠρωτομαγιά/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.