Οι Σέλτικς… σοβαρεύτηκαν, θύμισαν την ομάδα που είδαμε στην κανονική περίοδο και κατάφεραν να επικρατήσουν με σκορ 104-87 μέσα στο United Center του Σικάγο κάνοντας το 2-1 στη σειρά
Αϊζέια Τόμας και Τζίμι Μπάτλερ δε βρέθηκαν σε ιδιαίτερα καλή βραδιά, με τον πόιντ γκαρντ των φιλοξενούμενων να μένει στους 16 πόντους και τον swingman των «ταύρων» να σταματάει στους 14. Πρώτος σκόρερ για τους νικητές ήταν ο Αλ Χόρφορντ με 18, ενώ από πλευράς γηπεδούχων ο Γουέιντ πέτυχε επίσης 18 πόντους.
Στην Οκλαχόμα Σίτι, οι Θάντερ νίκησαν με 115-113 τους Ρόκετς και μείωσαν σε 2-1 τη σειρά, με τον Ράσελ Γουέστμπρουκ να πραγματοποιεί ένα ακόμα triple-double με 32 πόντους, 13 ριμπάουντ και 11 ασίστ. Στους 44 πόντους σταμάτησε ο εξαιρετικός Τζέιμς Χάρντεν που έχασε το τελευταίο καθοριστικό τρίποντο.
Τέλος, στη Γιούτα οι Κλίπερς πήραν τη νίκη κόντρα στους Τζαζ (106-111), πέρασαν μπροστά με 2-1 και πλέον έχουν ξανά στα χέρια τους το πλεονέκτημα έδρας. Κορυφαίος για τους Καλιφορνέζους ήταν ο Κρις Πολ με 34 πόντους και 10 ασίστ, ενώ για τους «μορμόνους» ο Χέιγουορντ ήταν εκπληκτικός αλλά όχι αρκετός, σταματώντας στους 40 πόντους.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Σικάγο Μπουλς-Μπόστον Σέλτικς 87-104 – (Στιγμιότυπα)
Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ-Χιούστον Ρόκετς 115-113 – (Στιγμιότυπα)
Γιούτα Τζαζ-Λος Άντζελες Κλίπερς 106-111 – (Στιγμιότυπα)
Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ-Χιούστον Ρόκετς 115-113 – (Στιγμιότυπα)
Γιούτα Τζαζ-Λος Άντζελες Κλίπερς 106-111 – (Στιγμιότυπα)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.