Τί είπε ο Σέρβος τεχνικός για τον Παναθηναϊκό, το ΟΑΚΑ και τις επερχόμενες αναμετρήσεις της Φενέρμπαχτσε με τους "πράσινους";
Ο προπονητής της Φενέρμπαχτσε, Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, προέβη σε δηλώσεις ενόψει του ματς με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ, που ανοίγει την αυλαία των πλέι οφ της Ευρωλίγκας.
Ο Σέρβος τεχνικός τόνισε ότι οι "πράσινοι" ξέρουν να χρησιμοποιούν πολύ αποτελεσματικά το πλεονέκτημα έδρας που διαθέτουν, ενώ έχουν πολύ καλή και δουλεμένη ομάδα.
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του;
«Τα πλέι οφ είναι η καλύτερη περίοδος που υπάρχει. Παίζουμε απέναντι σε μια ομάδα που πάντα χρησιμοποιεί πραγματικά το πλεονέκτημα έδρας, με ό,τι αυτό σημαίνει να παίζεις στο ΟΑΚΑ. Επιπλέον είναι μια πραγματικά καλή ομάδα, έχουν κάποιους πολύ σημαντικούς παίκτες πίσω μετά από τραυματισμούς. Το καλό είναι ότι η ομάδα μας είναι επίσης υγιής τώρα και θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα σειρά κόντρα στον Παναθηναϊκό. Παρ' όλα αυτά, όπως κάθε χρόνο στην περίοδο των πλέι οφ, θα είναι πολύ δύσκολο».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.