Κυριακή 2 Απριλίου 2017

«Πράσινο» το ντέρμπι με... υπογραφή Μπεργκ

Αυτό ήταν σωστό - Τεράστια και δίκαιη νίκη του Παναθηναϊκού που κέρδισε ΑΕΚ και διαιτητή!
Το Τριφύλλι... πάτησε την ΑΕΚ στο πρώτο 45λεπτο, προηγήθηκε μόνο 0-2, η ΑΕΚ με τρομερή αντεπίθεση (και αμφισβητούμενο πέναλτι) το γύρισε σε 2-2, όμως ο Μπεργκ στο 90' καθάρισε για το 3-2!

Ο Παναθηναϊκός ήταν ο νικητής στο αθηναϊκό ντέρμπι με την ΑΕΚ, το οποίο επιφύλαξε φοβερές συγκινήσεις και θύμισε τα παιχνίδια από τα παλιά. Οι «πράσινοι», προηγήθηκαν με δύο γκολ στο πρώτο μέρος, η Ένωση όμως έβγαλε αντίδραση στο δεύτερο, ισοφάρισε, αλλά το τριφύλλι πήρε τη νίκη στην εκπνοή με... buzzer beater του πρώτου σκόρερ της Super League.




Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/388839/ayto-itan-sosto-terastia-kai-dikaii-niki-toy-panathinaikoy-poy-kerdise-aek-kai-diaititi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.