Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Συνάντηση Μητσοτάκη - Λεβέντη την Τετάρτη


Συνάντηση με τον πρόεδρο της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλη Λεβέντη, θα έχει αύριο, Τετάρτη, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, στις 5 το απόγευμα.

Το τετ-α-τετ θα γίνει στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς.


Σήμερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρο Θεοδωράκη.



http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=593029&catID=1




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.