Συνάντηση με τον πρόεδρο της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλη Λεβέντη, θα έχει αύριο, Τετάρτη, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, στις 5 το απόγευμα.
Το τετ-α-τετ θα γίνει στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς.
Σήμερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρο Θεοδωράκη.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=593029&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.