Έτοιμος να δώσει τη συγκατάθεση του για να αποχωρήσει από τους Νιου Γιορκ Νικς είναι σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Καρμέλο Άντονι.
Ο superstar των Νεοϋορκέζων τόνισε πως θα ήθελε να παραμείνει στο «μεγάλο μήλο» μόνο αν έπαιρνε διαβεβαιώσεις πως η ομάδα του θα στοχεύει στο εξής σε επιτυχίες, αλλά πρόθεση της διοίκησης είναι να γυρίσει οριστικά σελίδα και να απαλλαγεί από την παρουσία του.
Ο όρος που υπάρχει στο συμβόλαιο του «Melo» προβλέπει πως ανταλλαγή δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς τη δική του συγκατάθεση, όμως όλα δείχνουν ότι ο Άντονι θα παραιτηθεί σύντομα από το no-trade-clause και θα «κουνήσει μαντίλι» το προσεχές καλοκαίρι…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.