Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τον πρώτο ημιτελικό με την ΑΕΚ, που θα διεξαχθεί στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Μάλιστα ο Τάκης Λεμονής έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του και για λόγους τακτικής άφησε εκτός αποστολής τους Σισοκό, Λεάλι, Βιάνα και Παρέδες.
Αναλυτικά η «ερυθρόλευκη» αποστολή: Ανδρούτσος, Μποτία, Μπουχαλάκης, Καμπιάσο, Καρντόσο, Χουτεσιώτης, Ντα Κόστα, Ντε Λα Μπέγια, Ντομίνγκεζ, Ελιουνούσι, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Καπίνο, Ανσαριφάρντ, Μανθάτης, Μάριν, Μάρτινς, Ρέτσος, Ρομαό, Σεμπά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.