Με ανάρτηση που έκανε σήμερα στο Twitter για τη συμφωνία των 128 σελίδων που έστειλαν ΕΕ και ΔΝΤ .
Ο Άδωνις Γεωργιάδης έγραψε συγκεκριμένα:«Διαβάζω το νέο Μνημόνιο. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν δεν διαπραγματευόταν τόσους μήνες τι θα του ζήταγαν; Μας έχουν γδάρει. Τεράστιος Τσίπρας…»
Διαβάζω το νέο Μνημόνιο. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν δεν διαπραγματευόταν τόσους μήνες τι θα του ζηταγαν; Μας έχουν γδάρει. Τεράστιος Τσίπρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.