Με εμφανή την ενόχλησή του για την καθυστέρηση στο κλείσιμο της αξιολόγησης, εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας στην κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μαζί με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Ντόναλντ Τουσκ.
Μάλιστα, απαντώντας σε ερωτήσεις είπε χαρακτηριστικά: Εδώ δεν παίζουμε τις κουμπάρες! Αν δεν υπάρξει λύση την Παρασκευή έχω ζητήσει από τον Πρόεδρο Τουσκ να συγκαλέσει Σύνοδο Κορυφής».
Ο κ. Τσίπρας, είπε: «Δεν είμαστε διατεθειμένοι να παρακολουθούμε για πολύ ακόμα παιχνίδια σε βάρος του ελληνικού λαού και σε βάρος της ίδιας της Ευρώπης. Είναι σε εξέλιξη μια διαδικασία διαβουλεύσεων στις Βρυξέλλες που οφείλει να οδηγήσει σε λύση στο Eurogroup της Παρασκευής στη Μάλτα».
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/βομβα-τσιπρα-εδώ-δεν-παίζουμε-τις-κου/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.