Καλή «ανάσταση λαού» εύχεται το ΚΚΕ στο πρωτοσέλιδο του Ριζοσπάστη, τονίζοντας παράλληλα πως ο λαός για να «αναστηθεί» χρειάζεται αγώνες και πίστη στις δυνάμεις του. Παράλληλα το κείμενο συνοδεύεται από μια σπάνια εικόνα, την οποία ζωγράφισαν οι κομμουνιστές κρατούμενοι στον Άη Στράτη για να ευχηθούν καλή Ανάσταση.
«Η φετινή Λαμπρή βρίσκει το λαό μας αντιμέτωπο ξανά με νέα αντιλαϊκή επίθεση και νέους κινδύνους.
Για να αναστηθεί ο λαός μας χρειάζεται αγώνας, πίστη στις δυνάμεις του, αποφασιστικότητα να βγάλει από τη μέση καθετί που τον εμποδίζει να ζήσει με βάση τις σύγχρονες ανάγκες του.
Μήνας σκληρός, πράγματι, ο Απρίλης, με μια «Παρασκευή το βράδυ μάς προδώσανε», μα και «Σαββάτο του λαού, ξεσηκωνόμαστε, σαν το άγριο ποτάμι να χυθούμε».
Καλή Ανάσταση Λαών».
Καλή Ανάσταση Λαών».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.