Ανοδικά έκλεισε την εβδομάδα ο χρυσός καθώς οι επενδυτές στράφηκαν στο πολύτιμο μέταλλο ως επενδυτικό «καταφύγιο» μετά την επίθεση των Ηνωμένων Πολιτειών στη Συρία.
Η τιμή του χρυσού για παράδοση Ιουνίου ενισχύθηκε κατά 0,3% ή 4 δολάρια κλείνοντας στα 1.257,30 δολάρια η ουγγιά. Σε επίπεδο εβδομάδας ο χρυσός ενισχύθηκε κατά 0,2%, καταγράφοντας την τέταρτη συνεχή εβδομαδιαία άνοδο.
Το ασήμι αντίθετα υποχώρησε κατά 1,48% στα 18,09 δολάρια η ουγγιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.