Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Τέλος του μήνα η ψηφοφορία για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό

Τέλος του μήνα η ψηφοφορία για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό

Στη διαρκή κοινοβουλευτική επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου άρχισε το απόγευμα η συζήτηση του νομοσχεδίου «Εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων». Το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην Ολομέλεια στο τέλος του τρέχοντος μηνός. Προηγουμένως, την Τετάρτη του Πάσχα, θα γίνει η β' ανάγνωση του νομοσχεδίου στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.

«Το νομοσχέδιο ήταν αντικείμενο πολύμηνων συζητήσεων με τους εμπλεκόμενους φορείς και στόχος του είναι να αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για τη διάσωση των επιχειρήσεων καθώς όλες οι προηγούμενες πρωτοβουλίες οδήγησαν στο κενό», ανέφερε η γενική εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Τζάκρη. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι έχουν προβλεφθεί εχέγγυα εμπιστευτικότητας ώστε ακόμη και αν αποβεί άκαρπη η προσπάθεια, να μην στιγματίζεται καμία επιχείρηση.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.