«Όσο παραμένει ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, τόσο τα πράγματα θα γίνονται χειρότερα και ο λογαριασμός θα μεγαλώνει για τον ελληνικό λαό», επανέλαβε από την τηλεοπτική συχνότητα του «Epsilon», ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.
Μάλιστα, ο Άδωνις Γεωργιάδης συμπλήρωσε πως η κυβέρνηση πανηγυρίζει που θα γυρίσει πάλι η τρόϊκα στην Αθήνα.
«Τη δραχμή την αποφύγαμε, αλλά το μαρτύριο που θα περάσει ο ελληνικός λαός με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι πολύ μεγάλο και μακροχρόνιο, όσο παραμένει στην κυβέρνηση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ υποστήριξε πως στόχος του πρωθυπουργού ήταν να καθυστερήσει έξι μήνες την αξιολόγηση έτσι ώστε να κληθεί να την ολοκληρώσει η επόμενη κυβέρνηση.
«Το πρόβλημα του Τσίπρα δεν ήταν η μείωση των συντάξεων, αλλά να καθυστερήσει ένα εξάμηνο την αξιολόγηση, προκειμένου να φορτωθεί το πρόγραμμα στην επόμενη κυβέρνηση που θα είναι ο Μητσοτάκης», κατέληξε χαρακτηριστικά ο κ.Γεωργιάδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.