Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ εξασφάλισαν τη συμμετοχή στους ημιτελικούς του πρωταθλήματος της Α1 Ανδρών.
Οι "ερυθρόλευκοι" διπλασίασαν τις νίκες τους επί του Ηρακλή, του οποίου επιβλήθηκαν στη Θεσσαλονίκη με 3-0 (3-1 ο πρώτος αγώνας) και στους "τέσσερις" θα αντιμετωπίσουν το νικητή της σειράς Παμβοχαϊκός - Κηφισιά.
Ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε εύκολα το εμπόδιο του Εθνικού Αλεξανδρούπολης και προκρίθηκε στους ημιτελικούς της Α1 Ανδρών, όπου θα αντιμετωπίσει το νικητή της σειράς Παναθηναϊκός-Φοίνικας Σύρου. Μετά τη νίκη στην Πυλαία την περασμένη Πέμπτη, ο «Δικέφαλος» διπλασίασε τις επιτυχίες του επικρατώντας και στην ακριτική πόλη, με 3-1.
πηγή: http://www.newsit.gr/athlitika/Olympiakos-kai-PAOK-prokrithikan-sta-imitelika-toy-protathlimatos/711989?utm_source=zappit.gr&utm_medium=website&utm_campaign=box
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.