Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

«Καίγονται» για Γκαλινάρι οι Νάγκετς

Ντανίλο Γκαλινάρι
Ως προτεραιότητα παρουσίασε την παραμονή του Ντανίλο Γκαλινάρι στην ομάδα ο general manager των Ντένβερ Νάγκετς, Τιμ Κόνελι.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο 41χρονος παράγοντας επανέλαβε για ακόμη φορά την επιθυμία του να διατηρήσει τον Ιταλό στο ρόστερ των «σβόλων», ενώ για το ζήτημα τοποθετήθηκε και ο ίδιος παίκτης.
«Είναι πολύ δύσκολο για μένα να φύγω από το Ντένβερ. Αυτή είναι η πόλη μου και την αγαπάω. Έχω σπίτι εδώ και μετά το τέλος της καριέρας μου πάλι εδώ θα είναι το σπίτι μου. Αν παρακολουθήσετε την προϊστορία μου στα συμβόλαια που έχω υπογράψει, ποτέ δεν είναι προτεραιότητα μου τα χρήματα. Αυτό είναι κάτι που γνωρίζετε. Η απόφαση μου δεν θα έχει να κάνει με τα λεφτά, αλλά με την κατάσταση της ομάδας», δήλωσε στο «Altitude» ο «Gallo».
O πρώην παίκτης της Αρμάνι Μιλάνο έχει ξεκαθαρίσει πάντως πως θα πει «όχι» στην οψιόν των 16,1 εκατ. δολαρίων το ερχόμενο καλοκαίρι, τεστάροντας τον εαυτό του στην free agency.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.