Με την υπερψήφιση της πολιτικής απόφασης κατά μεγάλη πλειοψηφία (υπήρξαν 11 κατά και 12 λευκά) ολοκληρώθηκαν γύρω στις 7 το απόγευμα της Κυριακής οι εργασίες της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ. Η συνεδρίαση ήταν κλειστή και αυτή τη φορά τα μέλη του οργάνου κράτησαν επτασφράγιστο μυστικό τις τοποθετήσεις τους αν και σε γενικές γραμμές οι πληροφορίες λένε ότι οι τόνοι κρατήθηκαν χαμηλά και η συζήτηση ήταν παραγωγική.
Άλλωστε και στις τάξεις εκείνων που εκφράζουν ανησυχία και δυσαρέσκεια για τα μέτρα που προβλέπει το προσύμφωνο για την αξιολόγηση, επικρατεί ως επί το πλείστον ικανοποίηση για την ομιλία του πρωθυπουργού ο οποίος περιέγραψε τις δυσκολίες και απέφυγε τους πανηγυρικούς τόνους, επομένως κάλυψε ουσιαστικά όλες τις πτέρυγες του κόμματος.
Με δεδομένο ότι δεν προκύπτει πλέον σοβαρή εσωκομματική διαφωνία ή σύγκρουση που να φαίνεται πως επηρεάζει τις επικείμενες ψηφοφορίες των μέτρων όταν έρθουν προς ψήφιση στη Βουλή, έμπειρα στελέχη περιγράφουν ως επίδικο για το διάστημα μετά τη συμφωνία την επανασύνδεση του κόμματος με τις κοινωνικές κατηγορίες που εκπροσωπεί αλλά θα πληγούν από τα μέτρα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/215961/prasino-fos-sti-symfonia-apo-tin-ke-toy-syriza
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.