Κυριακή 23 Απριλίου 2017

«Μεταγραφή» από τους Καβς ετοιμάζουν οι Μάτζικ

Ορλάντο Μάτζικ

Οι Ορλάντο Μάτζικ θέλουν να κάνουν το κάτι παραπάνω την επόμενη αγωνιστική περίοδο και στοχεύουν στην απόκτηση του GM των Καβς, Ντέιβιντ Γκρίφιν.
Σύμφωνα με το «The Vertical», η ομάδα της Φλόριντα θέλει να εκμεταλλευτεί την συγκυρία, αφού το συμβόλαιο του 44χρονου παράγοντα εκπνέει φέτος το καλοκαίρι, ενώ οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στους εκπροσώπους του και τους πρωταθλητές έχουν παγώσει εδώ και μήνες.
Αν τελικά μείνει ελεύθερος, τότε οι Μάτζικ θεωρείται δεδομένο ότι θα προσπαθήσουν να επωφεληθούν της κατάστασης. Σε περίπτωση που η υπόθεση… «αρπαγής» του Γκρίφιν δεν έχει αίσια έκβαση για την ομάδα του Ορλάντο, τότε είναι πολύ πιθανό ο προσωρινός GM, Ματ Λόιντ, να γίνει μόνιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.