Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Θεοδωράκης: Το πλεόνασμα έχει πολύ δάκρυ μέσα

Θεοδωράκης: Το πλεόνασμα έχει πολύ δάκρυ μέσα
Να «μην πανηγυρίζει» για το πλεόνασμα 3,9%καλεί την κυβέρνηση ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, τονίζοντας πως «έχει πολύ δάκρυ μέσα».

«Ας μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση για το πλεόνασμα 3,9%. Έχει πολύ δάκρυ μέσα. Πολλούς φόρους και πολλές στερήσεις», έγραψε στον λογαριασμό του στο Twitter ο κ. Θεοδωράκης.
Ας μην πανηγυρίζει η κυβέρνηση για το πλεόνασμα 3,9%. Έχει πολύ δάκρυ μέσα. Πολλούς φόρους και πολλές στερήσεις


Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από την ΕΛΣΤΑΤ, η γενική κυβέρνηση το 2016 παρουσίασε πρωτογενές πλεόνασμα ύψους 3,9% του ΑΕΠ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.