Ξεκίνησε από σήμερα Δευτέρα η πώληση ηλεκτρικού ρεύματος από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ).
Οι πρώτοι πελάτες, πανελλαδικά, που υπέγραψαν σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία είναι η πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας, Ευφροσύνη Σταυράκη, ο διευθύνων σύμβουλος, Ιωάννης Ζαρολιάγκης και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών-ΠΟΣΤ, Γιώργος Βασιλόπουλος.
Αντίστοιχες αιτήσεις υπέγραψαν και κατέθεσαν στις κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις των ΕΛΤΑ οι περιφερειακοί διευθυντικές και διευθυντές καταστημάτων. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι τα ΕΛΤΑ να καταστούν ο «νούμερο ένα» εναλλακτικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, εκμεταλλευόμενα το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων τους.
Αντίστοιχες αιτήσεις υπέγραψαν και κατέθεσαν στις κατά τόπους Περιφερειακές Διευθύνσεις των ΕΛΤΑ οι περιφερειακοί διευθυντικές και διευθυντές καταστημάτων. Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι τα ΕΛΤΑ να καταστούν ο «νούμερο ένα» εναλλακτικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας, εκμεταλλευόμενα το πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.