Ο Νίκος Γκάλης θα πρέπει να θεωρείται πλέον μέλος του Hall of Fame με τον ίδιο να εκφράζει τη χαρά του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.
Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
“Ύψιστη τιμή σε μια από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου. Είμαι ευγνώμων” έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter.
Να θυμίσουμε ότι ο Γκάλης θα γίνει μόλις ο έκτος παίκτης που θα εισαχθεί στο Hall of Fame χωρίς να έχει αγωνιστεί στο ΝΒΑ!
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/nba-news-el/427672/gkalis-mia-apo-tis-kaliteres-stigmes-tis-zois-mou/


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.