Το γεγονός ότι απολαμβάνει περισσότερο τα παιχνίδια που διεξάγονται μακριά από την έδρα των Καβαλίερς, αποκάλυψε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς.
«Μου αρέσει η δυσκολία του εντός έδρας αγώνα», τόνισε χαρακτηριστικά ο ΛεΜπρόν μετά την προπόνηση της Παρασκευής μιλώντας στο Cleveland.com και συνέχισε λέγοντας: «Το να παίζεις εδώ είναι υπέροχο και αγαπάω τους φιλάθλους μας εδώ και 14 χρόνια. Αλλά μου αρέσει πιο πολύ να παίζω εκτός, παρά εντός έδρας. Είναι περίεργο συναίσθημα!».
Ο «βασιλιάς» έχει κερδίσει τουλάχιστον ένα εκτός έδρας ματς στις τελευταίες 27 σειρές που έχει συμμετάσχει σε πλέι-οφ, ενώ συνολικά έχει κερδίσει ένα ματς σε 35 από τις 38 σειρές πλέι-οφ που έχει παίξει συνολικά.
«Λατρεύω την αίσθηση του να παίζω εκτός, μου αρέσει να νομίζουν ότι απόψε δεν είναι η βραδιά μου. Μου αρέσει που λένε ότι είμαι υπερεκτιμημένος και όλα αυτά τα πράγματα που σκέφτονται για μένα. Δε ξέρω γιατί, αλλά μου αρέσει όλο αυτό», ανέφερε ο ηγέτης των Καβς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.