Αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα με τον Λεβαδειακό ουσιαστικά άρχισε για την ΑΕΚ η επιχείρηση της ρεβάνς με τον Ολυμπιακό. Έπειτα από απόφαση του Μανόλο Χιμένεθ όλοι θα «κλειστούν» και θα κοιμηθούν στο ξενοδοχείο της Αττικής Οδού.
Εκτός από τους 20 παίκτες που ταξίδεψαν στη Λιβαδειά, ειδοποιήθηκαν και θα είναι στο ξενοδοχείο και οι Μάνταλος, Σιμόες οι οποίοι έμειναν στην Αθήνα, μη μπορώντας να βοηθήσουν στο παιχνίδι λόγω τιμωρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.