Οι φίλοι του Ολυμπιακού αποθέωσαν την ομάδα τους κατά την άφιξή της αποστολής στην Κέρκυρα, για να αντιμετωπίσουν την τοπική ομάδα.
Θερμή υποδοχή επεφύλασσαν οι φίλοι του Ολυμπιακού στην αποστολή της ομάδας, η οποία το απόγευμα έφτασε στο νησί των Φαιάκων.
Περισσότερα από 200 άτομα, έκαναν… τη νύχτα μέρα στο αεροδρόμιο της πόλης, και αποθέωσαν τους παίκτες και τον προπονητή της ομάδας Τάκη Λεμονή, με το σύνθημα που ακούστηκε της περισσότερες φορές να ήταν το «Τάκη, ψυχάρα, Ολυμπιακάρα».
Επίσης, υπήρξε αποθέωση με συνθήματα τόσο για τον Τσόρι όσο και για τον Καμπιάσο!
Την «ερυθρόλευκη» αποστολή η οποία έφτασε στην Κέρκυρα το απόγευμα της Τρίτης, αποτελούν οι: Ανδρούτσος, Μποτία, Μπουχαλάκης, Καμπιάσο, Καρντόσο, Ντα Κόστα, Ντε Λα Μπέγια, Ντομίνγκεζ, Ελιουνούσι, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Καπίνο, Ανσαριφάρντ, Λεάλι, Μανθάτης, Μάριν, Μάρτινς, Ρέτσος, Ρομαό, Σεμπά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.