Νέος γύρος συζητήσεων αρχίζει για τις τηλεοπτικές άδειες, καθώς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, με καθυστέρηση μηνών, αναμένεται να καταλήξει στον αριθμό τους και στη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για τη χορήγησή τους. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τα περισσότερα μέλη του ΕΣΡ έχουν πεισθεί ότι το φάσμα των συχνοτήτων χωράει πολύ περισσότερα κανάλια από τα τέσσερα ή έξι που λέει η κυβέρνηση. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι ότι το τηλεοπτικό σήμα θα εκπέμπεται σε κωδικοποίηση DVB-T2 και περαιτέρω συμπίεση, κάτι που δεν υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα.
Η κυβέρνηση, μέσω του αρμόδιου υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά και του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης Λευτέρη Κρέτσου, έχει μιλήσει έμμεσα για έως έξι τηλεοπτικές άδειες, λαμβάνοντας υπόψη πως από το 2018 και μετά θα αρχίσει η διαδικασία για να δοθούν στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι επιπλέον συχνότητες από την 50ή έως και την 59η στα UHF για τις ευρυζωνικές συνδέσεις 5ης γενιάς αλλά και τον διεθνή συντονισμό των συχνοτήτων. Επίσης, έχει αποκλείσει προς το παρόν τη μετάβαση στην τεχνολογία HDTV-T2, που θα επιτρέψει μεγαλύτερη χωρητικότητα στις ψηφιακές συχνότητες.
Η συνέχεια στο http://www.typologies.gr/polles-adies-theli-na-dosi-to-esr/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.