Έφτασαν σήμερα στην Ελλάδα οι δύο «Μαχητές»
Πάσχα με τα δικά τους πρόσωπα θα κάνουν οι δύο παίκτες
Ο Πάνος Αργιανίδης και η Ειρήνη Κολιδά μετά την αποχώρησή τους από το Survivor, πέρασαν λίγες ξέγνοιαστες στιγμές στον Άγιο Δομίνικο, καθώς οι υποχρεώσεις τους σχετικά με το παιχνίδι και ο τραυματισμός της personal trainer δεν τους επέτρεπαν να ταξιδέψουν για Ελλάδα. Οι δύο «Μαχητές» επέστρεψαν σήμερα το μεσημέρι για να περάσουν το Πάσχα με τα δικά τους πρόσωπα.
Ο μάνατζερ ράγκμπι, λίγο πριν πάρει το δρόμο της επιστροφής δημοσίευσε ακόμα μία φωτογραφία από το νησί με την Ειρήνη Κολιδά και σχολίασε: «#survivorgr#life#fightersReturn to innocence ...(επιστροφή στην αθωότητα)».
πηγή: http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/671298/survivor-stin-ellada-o-manatzer-ragbu-kai-i-eirini-kolida/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.