Εξέρχεται σήμερα από το νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» ο Άκης Τσοχατζόπουλος, έπειτα από επέμβαση τριπλής στεφανιαίας παράκαμψης. Ο κ. Τσοχατζόπουλος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο από τις 17 Μαρτίου και σήμερα παίρνει εξιτήριο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου, εξέρχεται σε καλή γενική κατάσταση, με οδηγίες για την περαιτέρω ανάρρωσή του και σύσταση για συχνή καρδιολογική παρακολούθηση.
http://www.matrix24.gr/2017/04/exerchete-apo-to-ippokratio-nosokomio-o-akis-tsochatzopoulos/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.