Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού ζητά την έκθεση της Αστυνομίας για τα επεισόδια στο γήπεδο Καραϊσκάκη

episodeiaKaraskaiki
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού περιμένει την Αστυνομία να του εξηγήσει τι ακριβώς έγινε στα αποδυτήρια του γηπέδου Καραϊσκάκη μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ.
Τα όσα έγιναν στο γήπεδο Καραϊσκάκη και συγκεκριμένα στα αποδυτήρια, μετά το τέλος του ντέρμπι κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ (1-2) έχουν προβληματίσει τον υφυπουργό Αθλητισμού, ο οποίος θέλει άμεσα να μάθει από την Αστυνομία τι ακριβώς έγινε.
Ο κ.Βασιλειάδης, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά την αναμέτρηση, περιμένει την έκθεση της ΕΛ.ΑΣ. για να διαπιστώσει πως ξεκίνησε η ένταση και γιατί έγινε επέμβαση των ΜΑΤ που είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστούν ακόμα και ποδοσφαιριστές. Μάλιστα, ο κ.Βασιλειάδης περιμένει και το φύλλο αγώνα του διαιτητή για να δει αν ευσταθούν οι καταγγελίες ότι προηγήθηκαν επεισόδια στα αποδυτήρια των διαιτητών που είχαν ως αποτέλεσματα την επέμβαση των ΜΑΤ.
Στην πλευρά του Ολυμπιακού υπάρχει έντονος προβληματισμός και εκνευρισμός για όσα απίστευτα έγιναν και οι άνθρωποί του περιμένουν απαντήσεις από το Υπουργείο.

http://www.matrix24.gr/2017/04/o-ifipourgos-athlitismou-zita-tin-ekthesi-tis-astinomias-gia-ta-episodia-sto-gipedo-karaiskaki/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.