Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Δύο μέρες ξανά εορταστική άδεια στους εργαζόμενους, στους φορείς του υπ. Παιδείας

Δύο μέρες ξανά εορταστική άδεια στους εργαζόμενους στους φορείς του υπ. Παιδείας

Η συγκεκριμένη άδεια δύναται να χορηγηθεί είτε συνεχόμενα είτε μεμονωμένα από τη Μεγάλη Δευτέρα έως την Παρασκευή της Διακαινησίμου

Δύο ημέρες εορταστική άδεια, όπως έγινε και πέρυσι, σε όλους του εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, υπέγραψε -ενόψει Πάσχα- ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Γιάννης Παντής.

Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή που εστάλη στους φορείς του ΥΠΠΕΘ, η συγκεκριμένη άδεια δύναται να χορηγηθεί είτε συνεχόμενα είτε μεμονωμένα από τη Μεγάλη Δευτέρα έως την Παρασκευή της Διακαινησίμου.

Ωστόσο, όπως σημειώνεται, προϋπόθεση είναι η «εξασφάλιση της παραμονής στην υπηρεσία ικανού ποσοστού υπαλλήλων, ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του εκάστοτε φορέα και η αντιμετώπιση τυχόν έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών».




http://www.protothema.gr/greece/article/669946/duo-meres-eortastiki-adeia-stous-ergazomenous-stous-foreis-tou-up-paideias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.