Ο Βόσνιος στόπερ της ΑΕΚ προκαλεί και πάλι με μια ανάρτηση του στο Instagram αναφορικά με το χτεσινό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό...
Ο Βράνιες λοιπόν ανήρτησε μια φωτογραφία να παρηγορεί τον γονατισμένο Σεμπά και έχει γράψει λεζάντα (στα ελληνικά): "Μην κλαις μικρούλα μου"!
Πάντως, ο Βόσνιος είχε προηγούμενα με τον Βραζιλιάνο στο ματς, καθώς όταν ο τελευταίος έριξε κάτω τον Αραούχο στον πανηγυρισμό, ο Βράνιες πήγε και του... τσαμπουκαλεύτηκε.
Θυμίζουμε οτι πριν από το ματς πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό, πάλι ο μπακ της ΑΕΚ είχε κάνει μια προκλητική ανάρτηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.