Διευκρινίσεις για το πότε επιτρέπεται το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων οφειλετών του Δημοσίου, έδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), σημειώνοντας ότι δεν έχει δοθεί καμία νέα σχετική εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Με αφορμή δημοσιεύματα, η Ανεξάρτητη Αρχή σημειώνει ότι «το άνοιγμα τραπεζικών θυρίδων προβλέπεται από το νόμο και εντάσσεται στα μέτρα, τα οποία εφαρμόζουν - βάσει της νομοθεσίας - οι ελεγκτικές υπηρεσίες της φορολογικής διοίκησης εδώ και χρόνια».
Προσθέτει ωστόσο ότι «στην πράξη, εφαρμόζεται με μεγάλη φειδώ, και για οφειλέτες με χρέη άνω του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.