
Σε στάση εργασίας προχωρούν την Τετάρτη 5 Απριλίου οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ...
Η στάση θα διαρκέσει από τις 11:00 έως τις 16:00 προκειμένου να πραγματοποιηθεί συνέλευση των εργαζομένων με θέματα τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και τον οικονομικό απολογισμό της Ένωσης.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/04/5.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.