Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Σε στάση εργασίας τα τρόλεϊ την Τετάρτη 5 Απριλίου


Σε στάση εργασίας προχωρούν την Τετάρτη 5 Απριλίου οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης εργαζομένων ΗΛΠΑΠ...


Η στάση θα διαρκέσει από τις 11:00 έως τις 16:00 προκειμένου να πραγματοποιηθεί συνέλευση των εργαζομένων με θέματα τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και τον οικονομικό απολογισμό της Ένωσης.





http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/04/5.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.