Προθεσμία για την Τετάρτη (5 Απριλίου) ζήτησε και έλαβε ο 42χρονος, στέλεχος της Χρυσής Αυγής, κατηγορούμενος για την άγρια επίθεση σε βάρος φοιτητή στους Αμπελόκηπους το απόγευμα της Παρασκευής.
Ο 42χρονος που κατηγορείται για ληστεία κατά συναυτουργία και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά συναυτουργία, έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί, καθώς δεν έχουν συμπεριληφθεί ακόμη στη δικογραφία κάποια συγκεκριμένα έγγραφα.
Ο άνδρας συνελήφθη το πρωί του Σαββάτου, ύστερα από μαρτυρίες ότι συμμετείχε στην ομάδα των χρυσαυγιτών που επιτέθηκαν και ξυλοκόπησαν άγρια στο κεφάλι και στο σώμα τον 24χρονο φοιτητή, ο οποίος νοσηλεύεται. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει έως στιγμής η Αστυνομία, οι δράστες μετά τον ξυλοδαρμό μέχρι λιποθυμίας του θύματος, του αφαίρεσαν την τσάντα.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/214974/tin-tetarti-i-apologia-toy-42hronoy-hrysaygiti-poy-xylokopise-ton-foititi-photos
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.