Χάνουμε ευκαιρίες και χρήματα, τονίζει ο Θεόδωρος Φέσσας - «Θα χαθούν χρήματα του λαού με τη ΔΕΗ» τονίζει και προειδοποιεί για κίνδυνο μπλακ-άουτ
Καμπανάκι κινδύνου για ένα τέταρτο Μνημόνιο χτυπά ο πρόεδρος του ΣΕΒ Θεόδωρος Φέσσας δηλώνοντας ότι «μόνο με πάρα πολύ προσπάθεια και πολύ έξυπνες κινήσεις μπορεί να αποφύγουμε το 4ο Μνημόνιο».Όπως λέει σε συνέντευξή του στο Capital.gr η οικονομία δεν αντέχει ψυχολογικά άλλη αβεβαιότητα προσθέτοντας ότι «χάνουμε ευκαιρίες και χρήματα». «Αν μου πείτε αν αντέχουμε έξι μήνες ακόμα, αντέχουμε. Σερνόμαστε χαμηλά αλλά δεν θα σπάσει η οικονομία» προσθέτει.
Μιλώντας για τη μείωση του αφορολογήτου σημειώνει ότι «θα χτυπήσει τα συνήθη υποζύγια και όσους πληρώνουν» προσθέτοντας ότι όσοι φοροδιαφεύγουν το κάνουν λόγω των υψηλών συντελεστών φορολογίας.
Απαντώντας, δε, στο ερώτημα γιατί είναι πιο δύσκολο θέμα οι συντάξεις υπογραμμίζει με νόημα ότι «όλες οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης εξαρτώνται από έναν κακώς εννοούμενο συνδικαλισμό».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/668638/proedros-sev-mono-me-polu-prospatheia-tha-apofugoume-to-4o-mnimonio/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.