Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε το Sikorsky S-70 Blackhawk στο οποίο επέβαιναν, σύμφωνα με τη Hurriyet, 12 άνθρωποι, εκ των οποίων οι 7 ήταν αστυνομικοί, οι 2 δικαστές και οι τρεις προσωπικό.
Δεύτερο ελικόπτερο που μεταφέρει διασώστες και στρατιωτικούς απογειώθηκε από το Ντιγιάρμπακιρ και κατευθύνεται προς τον τόπο της συντριβής.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=596594&catID=4
*Φωτό αρχείου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.